“Projektimi” i femres


Il sessismo nelle vecchie pubblicità

B.K.

Sot diskutohet shume nese femra eshte keqperdorur si objekt publicitar apo e perdori publicitetin si menyre per te perftuar “pushtetin” e humbur ndaj burrit. E megjithate te gjitha keto i themi ne ditet e sotme, teksa e shikojme realisht boten e publicitetit te uzurpuar prej femres.

Por, a ka ndodhur keshtu gjithnje? A kemi pasur ndonjehere ne krahun tjeter nje bote reklamash me subjekt burrin? Dhe nese ka pasur, si eshte shfaqur ai?

Ndersa shikoja disa koleksione reklamash e publiciteti te viteve ’50-60, vura re se menyra sesi trajtohej femra ose gruaja ne keto spote apo billboards-e ishte pothuajse nenshtruese ndaj fenomenit “maskil”, ajo shfaqej e fuqishme, punetore, e afte per cdo profesion dhe e gjalle per te marre pjese ne cdo aktivitet. Kuptohet, te gjitha keto ishin aktivitetet qe gjer ne vitet 1920-1930, kryheshin prej meshkujve. E ndersa shikoja keto foto, thjesht doja te transmetoja nepermjet tyre ne blogun tim, idene dhe menyren e evoluimit te reklames dhe perfshirjen e femres ne te.

Pyetja qe une do shtroja pasi te shikonit keto foto eshte: Nese keto femra te viteve ’50-60 luftuan per barazine gjinore dhe ne foto paraqiten duke punuar e duke treguar se jane te barabarta te bejne cdo gje qe ben dhe burri; femra e publicitetit te sotem dhe botes se reklames, cfare synon?

Per me teper nje pjese e ketyre reklamave publicitare, perdorin edhe nje sens ofendues ndaj gjinise femerore, diciturat e reklamave tregojne me shume se fjalet e mia.

Per me teper shikoni fotot me poshte:

Il sessismo nelle vecchie pubblicità

About njihvetveten

Simple me!

Lini një Përgjigje

Plotësoni më poshtë të dhënat tuaja ose klikoni mbi një nga ikonat për hyrje:

Stema e WordPress.com-it

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj WordPress.com. Dilni / Ndryshojeni )

Foto Twitter-i

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Twitter. Dilni / Ndryshojeni )

Foto Facebook-u

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Facebook. Dilni / Ndryshojeni )

Foto Google+

Po komentoni duke përdorur llogarinë tuaj Google+. Dilni / Ndryshojeni )

Po lidhet me %s

Këtë e pëlqejnë %d blogues: